Çarşamba 07.05.2014 00:00

Vodafone 20 milyon aboneye ulaştı

Vodafone Türkiye’nin abone sayısı 20 milyona ulaştı. 20 milyon kutlamaları çerçevesinde Vodafone, mevcut abonelerini ödüllendirirken, 20 milyonluk bu geniş aileye yeni katılacaklara da cazip teklifler sunuyor.

Vodafone Türkiye 20 milyon aboneye ulaştı. Şirket, Türkiye pazarına girdiği 2006 yılından bu yana abone sayısını yüzde 66 oranında artırdı.
20 milyon aboneye ulaşma vesilesiyle Mayıs ayını kutlama ayı ilan eden Vodafone Türkiye, mevcut abonelerini ödüllendirirken, 20 milyonluk bu geniş aileye yeni katılacak abonelere de cazip teklifler sunuyor. Düzenlenen ödül töreninde, Vodafone'un 20 milyonuncu abonesi İsmail Ceylan, ödülünü Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt'ün elinden aldı. Vodafone Türkiye abone profilinin "ilk"lerini ve "en"lerini temsil eden kullanıcılar da bu kapsamda ödüllendirildi. Abonelere, son model akıllı telefon ve Vodafone marka tablet hediye edildi. Ödül alan diğer aboneler ise şöyle sıralandı:
• En yaşlı Vodafone'lu: Hanife Kurtoğlu (90 yaşında)
• En eski Vodafone'lu: Ferhat Bayramoğlu (20 yıldır Vodafone abonesi)
• İlk Red abonesi: Buğra Ardalıoğlu
• İlk FreeZone abonesi: Mustafa Güzelgöz
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, şunları söyledi:
"Telekomünikasyon dünyasında ana performans göstergesi, operatörlerin kendi aboneleri tarafından tavsiye ediliyor olmasıdır. Biz de kendi abonelerimiz tarafından tavsiye edilme konusunda lider olmayı hedefledik ve bunu da başardık. Hizmet odaklı bir stratejik yaklaşımımız var. Hızla artan abone sayımız, abonelerimizin bize olan güveninin doğal bir yansıması. 20 milyon aboneye ulaşmış olmaktan büyük mutluluk ve gurur duyuyoruz. Yatırımlarımız ve sunduğumuz yenilikçi ürün ve servislerle abonelerimizin kendi mucizelerini yaratmalarına destek olmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.