Cumartesi 10.05.2014

İş'ten 213 milyarlık aktif

İş Bankası 2014 'ün ilk üç aylık dönemini 815 milyon TL net kâr elde ederek kapattı. Bankanın aktif büyüklüğü ise 213 milyar TL'ye ulaştı

İş Bankası bu yılın ilk üç aylık dönemini 815 milyon TL net kâr elde ederek kapattı. Bankanın ilk çeyrekte aktif büyüklüğü 213 milyar 22 milyon TL'ye ulaştı. İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, 2014'ün ilk üç aylık dönemine ilişkin olarak yaptığı değerlendirmede, "Aktif toplamının yüzde 63.5'i kredilerden oluşan İş Bankası, piyasalardaki dalgalanmaların yarattığı olumsuz koşullara rağmen sektöründeki lider konumunu korudu" dedi.

YÜZDE 72 TİCARİ KREDİ

135 milyar 244 milyon TL tutarındaki nakdi kredilerinin yüzde 72'sini ticari kredilerin oluşturduğu banka, gayri nakdi kredi hacminde ise 39 milyar 755 milyon TL düzeyine ulaştı. Adnan Bali, bankanın yılın ilk çeyreğinde risklerini etkin bir şekilde yönetmeye devam ettiğini vurgulayarak, "Sorunlu krediler oranının yüzde 1.8 gibi düşük bir seviyede ve sektör ortalamasının oldukça altında oluşması, İş Bankası'nın sorunsuz büyüme politikasını başarıyla sürdürebildiğine işaret etmiştir" dedi. İş Bankası'nın mevduat hacmi 2014'ün birinci çeyreğinde yılsonuna göre yüzde 4 büyüdü ve 126 milyar 294 milyon TL seviyesine ulaştı. İş Bankası şube sayısını bin 319'a, bankamatiklerini ise 5 bin 800 adete yükseltti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.