Cumartesi 10.05.2014

Turkcell'den 10 milyar TL'lik tasarruf formülü

Ekonomi yönetimi enerji kaynaklı cari açığı azaltmak için çalışırken, tasarrufları artırıcı teknolojik sistemler devreye girdi. Akıllı makine ve şebeke sistemleriyle vatandaş hem tasarruf edecek hem de ceza ödemekten kurtulacak. 34.8 milyon abonesi bulunan Turkcell, 1.4 milyonluk makine abonesiyle büyük bir tasarrufun kapısını açtı. Ülke ekonomisine 1 milyar TL'si yakıt olmak üzere 1.5 milyar liralık katkı sağlayan şirkete göre, makinelerde iletişim teknolojileriyle 10 milyar TL'lik tasarruf mümkün.
FATURA YÜZDE 20 DÜŞÜYOR

Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yiğit Kulabaş, Türkiye'de 700 milyon adet potansiyel araç olduğunu belirterek, "Bunun sadece 1.4 milyonunun içinden internet ve telekomünikasyon geçiyor" dedi. Geliştirdikleri araç takip sistemiyle 1 milyarlık yakıt tasarrufu yapıldığını belirten Kulabaş, "Tüm ticari araçlarda bu sistemin kurulu olmasıyla elde edilecek tasarruf miktarı İstanbul'un iki yıllık yakıt tüketimine denk geliyor" diye konuştu. Kulabaş, geliştirdikleri reaktif enerji servisiyle faturalarda yüzde 10-20 arasında tasarruf sağlanabildiğini söyledi. Kulabaş şöyle konuştu: "Turkcell akıllı enerji çözümleri 100 bin akıllı sayaçla yılda 300 milyon TL tasarruf sağlıyor. Sistem sayesinde elektrik faturasındaki sürpriz cezaların da önüne geçilebiliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.