Perşembe 22.05.2014

'Bip sesinin olması tüketicinin lehine'

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya, cep telefonu aboneliklerinde numara taşımada "uyarı tonu" uygulamasının kaldırılacağı iddiasıyla ilgili konuştu. Kaya, "Tüketicinin evrensel haklarından biri olan bilgilenme hakkı ve hizmeti kullanmadan önce ne kadar ücret ödeyeceğini bilmesi gerekliliğini sağlayan uyarı tonunun devre dışı bırakılması, tüketici mağduriyetlerinin artmasına, yüksek faturalar ödemesine neden olacaktır" dedi. Haberleşmede birçok alanda tüketici mağduriyetine düzenleme yapılmadığını iddia eden Kaya, "Uyarı tonu uygulamasının kaldırılmaya çalışılması, tüketiciyi şaşırttı" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.