Cuma 23.05.2014

En heyecanlısı Nike en gelenekseli BİM

Brandmaker Brand Value Model 2014 araştırmasına göre Türkiye'nin en geleneksel markası BİM oldu. Markaların kişiliklerini ortaya çıkaran ve 58 önde gelen marka üzerinde yapılan araştırmada Türk bayrağını taşıyacak marka Arçelik buzdolabı olurken, en heyecanlı marka Nike olarak belirlendi. Koç Üniversitesi Pazarlama Profesörü Ayşegül Özsomer, Adidas markasının hem en global hem de en asi olarak öne çıktığı araştırmayla ilgili olarak şunları söyledi: "Marka sevgisi, kişiliği ve gücü gibi marka değerini oluşturan boyutlar nesiller arası transfer edilebilir. Yani anne ve babadan çocuğa etkileşim olabilir. Yapılan araştırmalar evlendikten sonra bile kızların annelerinin kullandığı deterjanı kullandıklarını gösteriyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.