Perşembe 29.05.2014

Medyanın devleri zirvede buluştu

Türkiye'nin 4 büyük medya grubu, Reklamcılık Vakfı tarafından ilk kez düzenlenen Medya Summit 2014'te bir araya geldi. Turkuvaz Medya Grubu'nun da sponsor olduğu zirveye medya planlama ve satınalma ajansları ile reklam verenler katıldı. Zirvede, SABAH Gazetesi Yazarı Mehmet Barlas ve atv Genel Müdürü Adem Gürses de konuşmacı olarak yer aldı. Marka ve medya dünyasının kesişimindeki konuların tartışıldığı zirvede, yatırımların geri dönüşü, pazarlama etkinliği, dijital dönüşüm, touch point optimizasyonu, TV ve basının markalara vaatleri gibi konular ele alındı. 2014'te dünyadaki reklam payının 140 milyar dolar olduğunu belirten Reklamcılık Vakfı Başkanı Haluk Sicimoglu, "İletişim sürecinin merkezinde artık medya planlama ve satınalma şirketleri var" diye konuştu. Zirve bugün de devam edecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.