Türkiye 'Focus 5'te
Türkiye'yi Kırılgan 5'li arasına alan finans kurumlarına ilaç devi Lilly'den yanıt geldi. Lilly, "Hedef pazarımız Türkiye'nin de yer aldığı Focus 5" dedi
HEPSİNDE VARIZ
Ülkeleri gruplayarak gelecek planlarını yapan şirketler, küresel finans oyuncularının aksi yönünde düşünüyor. Akrostiş modasını başlatan uluslararası şirketler, oluşturdukları ülke gruplarında ise Türkiye'den vazgeçmiyor. Unilever, gelecek politikasında NAMET (North Africa, Middle East and Turkey-Kuzey Afrika, Ortadoğu ve Türkiye) bölgesine ağırlık verirken, ABD'li Sealad Air, gelecek planını AMAT (Asia, Middle East, Africa and Turkey-Asya, Ortadoğu, Afrika ve Türkiye) bölgesine yönelik yapıyor. Sealad Air, dünya nüfusunun yarısından fazlasının yaşadığı AMAT bölgesindeki ülke olarak sadece Türkiye'yi belirtiyor. Reklamcılık devi Publicis, büyüyeceği pazarları MISSAT (Mexico, Indonesia, Singapore, South Africa, Turkey-Meksika, Endonezya, Singapur, Güney Afrika ve Türkiye) olarak sınıflandırıyor. Economist Intelligence Unit, Kolombiya (Colombia), Endonezya (Indonesia), Vietnam, Mısır (Egypt), Türkiye (Turkey), Güney Afrika (South Africa) oluşan CIVETS ülkelerini ortaya atmıştı. Diğer yaygın akrostiş grupları ise MINTS (Malezya, Endonezya, Nijerya, Türkiye ve Suudi Arabistan) TIMP (Turkey, Indonesia, Mexico, Philippines) ülkeleri.
EN SON HABERLER
- 1 Konya BŞB - İlan
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 5 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 6 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 7 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!