Pazar 15.06.2014
Son Güncelleme: Cumartesi 14.06.2014

Prestijli örnekler internete taşınıyor

E-ticaretin yükselişiyle birlikte perakendeciliğin de dönüşüm sürecine girdiğini belirten Metrics34 Yönetim Kurulu Başkanı Levent Karaçam, "Artık tüm perakende firmaları için online mağaza açmak neredeyse bir zorunluluk halini aldı" dedi. Karaçam, markaların artık flagship (prestijli) mağazalarının online dükkânları olmaya başladığını belirterek, "Tüketiciler bu mağazaları ziyaret ederek yalnızca alışveriş yapmıyor. Ürünler ve marka hakkında bilgi sahibi oluyor, akıllarındaki sorulara yanıt arıyor" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.