Giriş Tarihi: 17.6.2014

Bankaların 'dosya' oyunu

Bankalar, ücret ve komisyonlarda ne yeni Tüketici Kanunu'nu ne de mahkeme kararlarını dikkate alıyor. Tüketici kredilerinde dosya masrafı almaya devam eden bankalar, "Bu ücreti sizden tahsis ediyoruz. Ancak tüketici heyetine başvurup talep edebilirsiniz" diyerek, vatandaşı konuyu yargıya taşımak zorunda bırakıyor. Tüketiciyi zorda bırakan bu uygulamanın son bulması için Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu yönetmeliğinin yayınlanması gerekiyor. Yeni Tüketici Yasası yürürlüğe girerken, gözler bankaların hangi hizmetlerden ücret alınacağını belirleyecek olan BDDK'ya çevrildi. Kurumun bu konudaki çalışmayı tamamlaması için kasıma kadar süresi var. Bankalara yönelik şikâyetler nedeniyle ücret ve komisyonlara ilişkin listenin bir ay içinde açıklanması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.