Cuma 20.06.2014

Groupama "Altın Pusula" ödülüne layık görüldü

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği'nin (TÜHİD) bu yıl 13'üncüsünü düzenlediği Altın Pusula Halkla İlişkiler Yarışması Ödülleri sahiplerini buldu. "Altın Pusula" Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisi, kültür ve sanat dalında ödüle "Türk Klasikleri Yeniden" projesiyle ile Groupama layık görüldü. Ödülü halkla ilişkiler ajansı Hill+Knowlton Strategies ile birlikte alan Groupama, 7 yıldan bu yana gerçekleştirdiği projeye, önümüzdeki yıllarda da devam etmeyi hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.