Pazar 06.07.2014

2.500 kişiyi işe alacağız

Deichmann Türkiye, hedef büyüttü. 23 ülke arasında birinci olan şirket, 2020'ye kadar 2.500 kişiyi işe alacak

Dünyada 4 bin mağaza ve 35 bin çalışanı bulunan Alman ayakkabı devi Deichmann'ın Türkiye ayağı düşman çatlattı. İlk mağazasını 2006'da açan marka, kısa sürede bu sayıyı 119'a çıkardı. Çalışan sayısı da bini aştı. Yılda 6 milyon adet ayakkabı satan ve bunun 5 milyonunu Türkiye'de üreten şirket, 2020 yılına kadar 250 mağaza ve 2 bin 500 çalışana ulaşmayı hedefliyor. Deichmann Yönetim Kurulu Başkanı Heinrich Deichmann'ın iş görüşmesinde "Tam aradığım yöneticisin" diyerek işe aldığı Atilla Özkul, Almanya'da yaşarken iş başvurusu yaptığını ve markanın Türkiye ofisini kurmak için genel müdür olarak atandığını söyledi.

ORTADOĞU BAĞLANACAK

Türkiye'ye şu ana kadar 110 milyon lira yatırım yapıldığını söyleyen Özkul, düşük kâr marjıyla çalışıp uygun fiyatlı ürünler satttıklarını, başarılarının altında da fiyat politikasının etkili olduğunu belirtti. Geçen yıl Deichmann'ın, Türkiye'de 6 milyon çiftin üzerinde ayakkabı ve aksesuar satarak cirosunu 227 milyon TL'ye yükselttiğini belirten Özkul, "Geçen yıl yüzde 23.7 büyüdük. Bu yıl rakamı yüzde 25 büyümeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Şu anda 46 ilde mağazaları bulunduğunu anlatan Özkul, "2 yıl önce Batman'da mağaza açtık. Diyarbakır mağazamız açılışta bir numara oldu. Seneye orada bir mağaza daha açmayı planlıyoruz. Almanlar Ortadoğu'nun sorumluluğunu da bize vermek istiyor. Deichmann bize güveniyor. Yeni girilen pazarlarda görev alacakları buraya eğitime yolluyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.