Cuma 11.07.2014

Vodafone işletmelerin ihtiyaç analizini yapacak

Vodafone Türkiye, işletmelerin dijitalleşme endeksini çıkarmak ve ihtiyaçlarını belirlemek üzere yeni bir platform geliştirdi. Vodafone İş Ortağım tarafından Accenture işbirliği ile geliştirilen www.yarinahazirim.com adlı platform, işletmelerin durum ve ihtiyaç analizi yapmalarına yardımcı olmayı hedefliyor. Bu platformda yer alan Dijitalleşme Endeksi, işletmenin belirlenen profiline göre verimliliğini artıracak çözümler üreterek, karşılanmamış ihtiyaçlarını tespit ediyor. Bu aşamadaki sorulara verilen yanıtlara göre, 100 üzerinden işletmenin Dijitalleşme Endeksi hesaplanıyor. Dijital Endeksi'ni yükseltmek isteyen işletmelere, teknolojik çözümlerle ilgili bilgi veriliyor. Pazarda ilk ve tek olan teknolojik çözümler sunduklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, "Türkiye ekonomisinin can damarını oluşturan KOBİ'ler, artık diğer kıtalardaki değişiklikleri takip etmek zorunda" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.