Giriş Tarihi: 12.07.2014

Akbank'a 3'üncü mükemmellik ödülü

Akbank, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) alanında dünyanın en prestijli değerlendirme kuruluşlarından Gartner'dan üçüncü kez "mükemmellik" ödülünü kazanan ilk Türk bankası oldu. Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, Akbank'ın bu ödül ile çok önemli bir başarıya imza atılarak uluslararası alanda büyük bir prestij kazanıldığını vurguladı. Akbank CRM Bölüm Başkanı Attila Bayrak da müşteri odaklı yatırımlara özel önem verdiklerini vurgulayarak, "Projelerimizin odağında temel olarak mutlak müşteri memnuniyetinin sağlanması yer alıyor" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.