Pazar 13.07.2014
Son Güncelleme: Pazar 13.07.2014

Fujitsu 'bulut'a çıktı

Japon Fujitsu, İngiltere'deki bulut teknolojisi tesislerindeki yüksek enerji tasarrufu özelliğiyle müşterilerinin de maliyetlerini düşürüyor

Şirketlerin bilgi teknolojileri konusunda ihtiyaç duyduğu e-mail, veri depolama yazılımları gibi ihtiyaçlarını ek yatırım yapmadan çözen Bulut teknolojisinde Japon Fujitsu, düşük maliyetiyle dikkati çekiyor. 2008'de Kuzey Londra'da açılan merkez, yüksek enerji tasarrufu ile şirketlerin maliyetlerini düşürmeye yardımcı oluyor. Dünyanın birçok bölgesinde gelişmiş veri merkezleriyle müşterilerine Bilgi Teknolojileri (BT) hizmeti sunan Fujitsu, Londra'daki tesislerinde "Bulut Bilişim" hizmetlerini tanıttı.
KULLANIM ALANI ÇOK GENİŞ

Yoğun BT yatırımlarının baskısı altında kalan kurumlara nefes aldıran "Bulut Bilişim" hizmetleri, aynı zamanda işletmelerin, yönetim, işletim ve bakım maliyetlerinden önemli tasarruflar elde etmesini sağlıyor. Örneğin "Bulut" teknolojisiyle donmuş ürün alan kullanıcıların, ürünü nasıl pişirdiği takip ediliyor ve bu da şirketlere uygun cihaz ve gıda ürünü geliştirme olanağı sunuyor. Ya da perakende müşterilerinin mağaza içinde ilgilendikleri ürün ve hizmetler analiz edilerek satış temsilcilerinin performansı artırılabiliyor. 2013'te yaklaşık 36 milyar dolar olan küresel "Bulut Bilişim" pazarının 2016'da 86 milyar dolara ulaşması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.