Çarşamba 16.07.2014

THY 4 ödül birden aldı

2014 Skytrax yolcu değerlendirme sonuçları açıklandı. 'Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi' olan THY, 4 ödül birden alarak zirveye yerleşti

Havacılık sektörüne yönelik araştırmalar gerçekleştiren dünya çapında saygın kuruluş Skytrax, Türk Hava Yolları'nı (THY) 2014'de de "Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi" seçti. Şirket geçtiğimiz 3 yılda da aynı ödülün sahibi olmuştu. THY'den konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, son yıllarda, uzun menzilli uçuşlarının tamamı ve diğer dış hat uçuşlarının belli bir bölümünde Business Class yolcularına 'Flying Chef' hizmeti sunan Türk Hava Yolları, dünya sıralamasında "En İyi Business Class İkram Servisi" ödülüne layık görüldü. Geçen aylarda yenileyerek genişlettiği özel yolcu salonu "Turkish Airlines Lounge İstanbul"da yolcularının beğenisine sunduğu farklı ve zengin ikram hizmetiyle de "En İyi Business Class Özel Yolcu Salonu İkramı" ödülünü aldı. Bu başarıda ikram iştiraki Turkish DO&CO'nun konseptinin de etkili olduğu belirtildi. Hampshire, Farnborough Airshow'da açıklanan ödüller, Skytrax CEO'su Edward Plaisted tarafından Türk Hava Yolları Genel Müdürü Doç. Dr. Temel Kotil'e takdim edildi.
4 YILDIZLI HAVAYOLU
Açıklamada, Türk Hava Yolları'nın 2007'de Skytrax tarafından yapılan denetlemeler sonucunda 4 yıldızlı havayolu şirketi statüsünü kazandığı belirtildi. Şirket 2009 ve 2010'da Skytrax sıralamasında "Güney Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi" unvanına layık görüldü. 2010'da "En İyi Ekonomi İkram Servisi" ödülünü aldı.

AVRUPA'NIN EN İYİ ŞİRKETİ

THY, 2011'de de "Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi", "En İyi Premium Ekonomi Koltuğu" ve "Güney Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi" seçilmişti. Yine ekonomi sınıfında sunulan ikramı ile de dünya sıralamasındaki birinciliğini korumuştu. 2012'de "Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi" unvanına üst üste iki, "Güney Avrupa'nın En İyi Havayolu Şirketi" unvanına ise üç kez sahip olan şirket, 2013'te bu başarılarına "En İyi Business İkram Servisi" ödülünü dahil etmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.