Pazartesi 04.08.2014

Toyota ile Volkswagen'in 1 numara yarışı

Toyota CEO'su Akio Toyoda ile Volkswagen CEO'su Martin Winterkorn, dünyanın 1 numarası olmak için rekabet ediyor

Üst üste iki yıl boyunca dünyanın en çok satan markası olan Toyota, 2014'ün ilk yarısında 5 milyon 97 bin adetlik rekor satışla unvanını korudu. Toyota'nın satışları yüzde 3.8 yükseldi. Toyota'yı yakından takip eden Volkswagen'in satışları 4 milyon 970 bin adet olarak gerçekleşti. Satışları yüzde 5.9 artan marka, ilk yarıda Toyota'dan daha hızlı büyüdü. Dünyanın en çok satan markası unvanını iki yıl önce Toyota'ya kaptıran General Motors'un satışları ise ilk 6 ayda 4 milyon 920 bin adet olarak gerçekleşti. Toyota, 2013'te 9 milyon 988 bin adet, Volkswagen 9 milyon 730 bin, GM ise 9 milyon 710 bin adet satış gerçekleştirmişti. Toyota ve Volkswagen arasındaki rekabetin en çetin geçtiği pazarlar Çin, ABD ve Avrupa… Toyota, ABD'de güçlü bir konumda bulunurken, Volkswagen en yüksek satış rakamlarına Çin pazarında ulaşıyor. Avrupa'da ise her iki markada başa baş rekabet ediyor. VW Avrupa'da ilk yarıda yüzde 7.1, Toyota ise yüzde 6.8 büyüme gerçekleştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.