Salı 05.08.2014

Atlasjet Ukrayna'da büyüyecek

Atlasjet, Ukrayna'da şirket kurdu. Ukrayna Ulaştırma Bakanı ise Atlasjet'e pazarın önünü açtı

Yurtdışında operasyon atağına kalkan Atlasjet, Türkiye ve Kuzey Irak'ın ardından üçüncü şirketini Ukrayna'da kurdu. Atlasjet Ukrayna adıyla faaliyete geçen şirket, 15 Eylül'den itibaren iki uçakla Kiev, Liyiv, Odessa ve Kharkov olmak üzere 4 şehirden hem ülke içine, hem de yurtdışına uçacak. Operasyon ağının genişlemesiyle birlikte şirket sadece Ukrayna'ya 15 uçak ayıracak. Şirketin gelecek hedefleri arasında ise halen ülkenin lider havayolu şirketi olan ve ancak şu sıralar ekonomik kriz yaşayan Ukranian International'dan bayrağı devralmak var. Atlasjet Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ersoy'un Kiev'deki Boryspil Havalimanı'nda düzenlediği toplantıda konuşan Ukrayna Ulaştırma Bakanı Falisie Pinas, Atlasjet'in olumsuz siyasi ortama ülkelerine yatırım yapmasını memnuniyetle karşıladıklarını söyledi.

YARD IMA HAZIRIZ

Pinas, "Şirketin gelişimine yönelik olacaksa Atlasjet bizim bayrak taşıyıcı şirketimiz olabilir. Biz onlara yardımcı olmaya hazırız" dedi. Murat Ersoy ise Atlas Global markasıyla 14 ülkeyi kapsayan ve 8 şirketi içeren bir yatırım hamlesine başladıklarını anlattı. Ersoy, "Ukrayna, Atlasjet için Türkiye ve Kuzey Irak'tan sonra üçüncü ülke olacak. İç ve dış hatlarda 15 farklı noktaya uçuş yapacağız" dedi. Ukranian International ekonomik kriz nedeniyle borçlanır hale gelince, yurtdışındaki operasyonlarını kısma kararı aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.