Cumartesi 16.08.2014

Koç'tan 1.4 milyarlık net kâr

Koç Holding, geçen yılın ilk yarısında 1 milyar 38 milyon TL olan net kârını, bu yılın aynı döneminde yüzde 38.1 artırarak 1 milyar 434 milyon liraya çıkardı. Holdingin ikinci çeyrek kârı ise Veliefendi gayrimenkul projesi kapsamında elde edilen 299 milyon liralık tek seferlik gelirin etkisiyle yüzde 49 artarak 872.4 milyon lira olarak gerçekleşti. Koç Holding, 2014'ün ilk yarısında konsolide bazda toplam 32.2 milyar TL gelir elde etti. Holdingin vergi öncesi kârı ise 1.6 milyar TL oldu. Koç Holding CEO'su Turgay Durak, Türkiye ekonomisinde yerel seçimler sonrasında, yurtdışında artan risk iştahının da katkısıyla, ilk çeyreğe göre daha olumlu bir faaliyet ortamının görüldüğünü belirtti.
YATIRIMLAR SÜRÜYOR
Koç Topluluğu olarak 2012- 2013'te 11.1 milyar TL kombine yatırım gerçekleştirdiklerini, Ar-Ge yatırımlarının ise 1.25 milyar TL seviyelerinde olduğunu vurgulayan Durak, Tüpraş'ta devam eden yatırımla ile ilgili olarak da şöyle konuştu: "Tüpraş İzmit'i dünyanın en gelişmiş rafinerilerinden biri haline getirecek 2.7 milyar dolarlık Fuel Oil Dönüşüm Projesi'nde son dönemece girildi. 2014'ün ilk yarısı itibarıyla yatırım tutarı 2.4 milyar dolara ulaşan projenin yüzde 96.61'i bitti. Proje Kasım 2014'te tamamlanacak. Türkiye'nin büyük oranda ithalatla karşıladığı dizel ihtiyacının önemli kısmı artık yerli üretimle karşılanabilecek."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.