Son Güncelleme: Pazar 24.08.2014
Türk ünlüler Pepsi'yi büyüttü
Kampanyalarında yerli ünlüleri kullanan PepsiCo Türkiye, satışlarını katladı. Pazarlama Direktörü Deniz Erdem, "Yurtdışından bile büyük övgüler aldık" dedi
Pepsi'nin iletişim çalışmalarında ünlü isimler hep vardı. Markanın DNA'sında ünlülerle çalışmak var. Global olarak da durum böyle. Örneğin Michael Jackson ile yapılan işbirliği, dünyanın en ses getiren çalışmaları arasında zirveye çıktı.
Bugüne kadar Seda Sayan, Kenan İmirzalıoğlu, Hülya Avşar, Azra Akın gibi Türk halkının gönlünde taht kurmuş yıldızlarla çalıştık. 2014'te de global olarak hayata geçen "Live For Now" kampanyasının Türkiye uygulaması olan "Pepsi Yaşatır Seni" de yerel ünlülerle yürütülüyor. Hülya Avşar, Kaya Çilingiroğlu, Tülin Şahin, Burcu Esmersoy ve Yavuz Seçkin'den oluşan Pepsi'nin "Yıldızlı Anlar Takımı", Pepsi severlerin en güzel anlarına dokunarak onların hayallerini gerçekleştiriyor.
YURTDIŞINDAN ÖVGÜ ALDI
Evet olduk. Son 4 yıla bakınca marka skorlarımız 2'ye katlandı. Pazar payımız çok ciddi oranda yükseldi. Halkımız yerli ünlülerden gerçekten ilham aldı.
Kesinlikle evet. Yurtdışından bile övgüler aldık. Bu çok önemli.
Bu stratejiye geçtikten sonra Seda Sayan'ın çok önemli bir etkisi oldu. Çünkü ilk tam yerli yüzdü.
CRAWFORD YERİNE ÖZÇİVİT
Pepsi , bu yıl 'Seviyorsan Aç Konuş' kampanyasıyla dikkatleri üzerine çekti. Burak Özçivit'le gerçekleştirilen kampanya için sosyal medyada yapılan renkli etkinlik ve paylaşımlar yoğun ilgi gördü. Deniz Aktürk Erdem, "Biz ünlüleri alıp kanlı canlı bir şekilde tüketicinin, gençlerin karşısına getiriyoruz. Bence bizim farkımız bu. Bir dönem herkes Batı'ya baktığı için yabancılarla çalışmak cazipti. Zaman içinde çok şey değişti. İnsanlar kendi kökleriyle ileteşim kurmak istiyorlar. Öze dönüşle beraber bizde kendimizi Cindy Crawford yerine Burak Özçivit'le bulduk. Daha da iyi oldu.
MÜŞTERİLER CEM YILMAZ'IN ROL ARKADAŞI OLDU
Onlara değişik bir deneyim yaşama şansı daha sunduk. Son dönemin en çok konuşulan filmlerinin başında gelen Cem Yılmaz'ın yönettiği 'Pek Yakında'ya ana sponsor olduk ve benzeri Hollywood yapımlarında gerçekleştirilen bir uygulamayı Türkiye'de ilk kez gerçekleştirdik. Yeteneğine güvenen herkese, bu filmde rol alma ve kahkahalarla dolu sete konuk olma fırsatı sunduk. 2 bin 392 kişi başvuruda bulundu. Sonuçta Ankara'dan iki isim Cem Yılmaz tarafından seçilerek, filmin oyuncusu oldu.
Bazı Akdeniz ülkelerinde bu model yeni yeni deneniyor. Akdeniz kültüründe yerli ünlüler daha fazla kredi sağlıyor. Çünkü size çok uzaktaki biriyle aranızdaki etkileşim o kadar kuvvetli olmuyor. Arkadaşın, komşunun kızı ne düşünüyor çok daha önemli.
Evet Türkiye'nin önemli dijital hızlı tüketim ürünü olduk. Biz gerçekten dijital içeceğiz. Kapakların altındaki kodla hayatınıza içecekten daha fazlası giriyor. Şu kapağın altında telefonla konuşmaktan alışveriş indirimine, flört sitelerine üyelikten evinize parti malzemesi temin etmeye kadar, yemek sitelerinde indirime kadar cazip fırsatlar var. Türkiye'de 15 milyon kişi bundan yararlanıyor. Dünyada bu bir rekor.
EN SON HABERLER
- 1 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 2 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 3 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 4 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi
- 5 Bakanlık 673 firmaya dahilde işleme izni verdi
- 6 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 8 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 9 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 10 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi