Pazartesi 01.09.2014
Son Güncelleme: Pazar 31.08.2014

Trafikte ölüme meydan okuyor

Trafik kazalarında her yıl yaklaşık 1.2 milyon kişi hayatını kaybediyor. 50 milyondan fazla kişi ise yaralanıyor. Bu soruna çare bulabilmek için çalışan otomotiv firmalarının başında Volvo geliyor. İsveçli markanın hedefi 2020 yılına kadar kimsenin trafik kazalarında ölmemesi ya da ciddi şekilde yaralanmaması… Volvo'nun baştan aşağı yenilediği SUV aracı XC90, markayı 2020 hedefine bir adım daha yaklaştırdı. 11 milyar dolarlık yatırım programının ilk ürünü olan XC90, otomotiv endüstrisindeki en kapsamlı standart güvenlik paketini sunuyor. XC90'da dünyada bir ilk olma özelliği taşıyan iki güvenlik teknolojisi yer alıyor. Yoldan çıkma koruma paketi ve çarpışma anında otomatik fren özelliği. Araç yoldan çıkma durumunda ne olup bittiğini saptıyor ve ön emniyet kemerleri yolcuların pozisyonlarını sabitlemek için sıkılaşıyor. Koltuk ve koltuk çerçevesi arasındaki enerji emilim özelliği otomobil sert bir zemine düşüş yapınca ortaya çıkabilecek dikey güçleri yastıklıyor ve böylece omurga yaralanmalarını engellemeye yardım ediyor.
OTOMATİK FREN YAPIYOR

XC90, bir araçla aniden karşı karşıya gelince otomatik fren yapıyor. Volvo Cars'ın tüm otomatik frenleme fonksiyonlarını kapsayan City Safety-Şehirde Güvenlik Sistemi, yeni XC90'da standart olarak yer alıyor. Sistem hem gündüz hem gece XC90'ın önündeki araçları, bisikletlileri ve yayaları kapsıyor.

305 bin tl'ye geliyor
2015'in ikinci çeyreğinde satışa sunulacak Yeni Volvo XC90'nın fiyatı 305 bin 150 TL'den başlayacak. Yeni XC90, ilk aşamada 225 beygir güç üreten D5 AWD 2.0 litre dizel motor ve 8 ileri şanzıman ile birlikte 'Momentum' adı verilen donanım seviyesi ile sunulacak.
Thor'un çekici
Yeni XC90, yeni logo yani ızgaranın üzerinde çapraz olarak duran eğik çizgiyle hizalanmış ikonik oku, taşıyan ilk otomobili olacak. Yeni logo, T şeklindeki "Thor'un Çekici" DRLgündüz farları ile birlikte, Volvo'nun yeni jenerasyon otomobillerinin seçkin ve kendine güvenen yüzünü temsil ediyor.
Lüks SUV'da liderliği hedefliyor
Lüks SUV segmentinde yaklaşık 2 bin araç satıldığını söyleyen Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Greg Maruszewski, yeni XC90 ile liderliği hedeflediklerini ifade etti. Yeni XC90'ın ürün gamlarına büyük güç katacağını belirten Maruszewski, "XC90'dan gelecek yıl 6 ayda 200 adet satmayı planlıyoruz. Hedefimiz yüzde 10 pazar payı" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.