Çarşamba 03.09.2014

2018'de 18 milyar $'lık eğlence

PWC, 'Küresel Eğlence ve Medyaya Bakış 2014 -2018 Raporu'nu yayınladı. Rapor, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de hızla büyüyen dijital alana geçişte reklamcılık sektörüne dair önemli ipuçları sunuyor. Araştırma, dijitale yapılan toplam harcamanın 2013-2018'i kapsayan 5 yıllık süreç içinde, yılda yüzde 12.2'lik birleşik büyüme oranıyla artacağını öngürüyor. Böylece dijital harcamalar küresel eğlence ve medya harcamalarındaki büyümenin yüzde 65'ini, yani her üç dolardan neredeyse ikisini oluşturacak. Raporda farklı ülkelerin yanı sıra Türkiye'nin bu alandaki büyüme hızıyla ilgili tahminler de var. Dünyada eğlence ve medya sektörünün büyüklüğü 2013'te 1.78 trilyon dolar iken, bu rakam ülkemizde 12 milyar dolar olarak gerçekleşti. 2018'de küresel eğlence ve medya sektörü Türkiye'de 18.25 milyar dolara ulaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.