Pazarın en hızlısı Beko
Arçelik'in küresel markası Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen markaları arasına girdi. İspanya'daki Dünya Basketbol Kupası'nın sponsoru olan marka, Avrupa'nın birçok ülkesinde liderliğe yükseldi
PAZAR PAYI ARTIYOR
Arçelik ve Beko'nun bu anlamda ciddi işler yaptığını belirten Koç, Beko'nun dünyanın en hızlı büyüyen beyaz eşya markası olduğuna vurgu yaptı. Koç, "Beko, Avrupa'da son 7 yılda pazar payını en çok artıran beyaz eşya markası" diye konuştu.
İNGİLTERE'DEN SONRA SIRADA FRANSA VAR
Avrupa pazarında güçlü büyümenin devam ettiğini de anlatan Levent Çakıroğlu'nun verdiği bilgilere göre- Beko 2014'ün ilk yarısı itibarıyla buradaki 2'nciliğini sürdürüyor. Çakıroğlu İngiltere pazarında liderliğe yükselen markanın, Polonya ve Fransa'da da solo beyaz eşya pazarında ilk sıraya yerleştiğini ifade etti. Ayrıca şirket, Bosch-Siemens'in anavatanı Almanya'da da 5 yılda pazar payını 2 kat artırmış durumda.
MANHATTAN'A TÜRK MUTFAĞI
Levent Çakıroğlu, Avrupa'dan sonra ABD pazarı için de çalıştıklarını söyledi. Bunun için dikkatli adım attıklarını belirten Çakıroğlu, "Büyük kentlerde kırsalın tersine küçük ürünler tercih edildiğini gördük. ABD'ye büyük şehirlerden giriyoruz. Manhattan'da sigorta şirketi AIG'nin rezidansa çevrilen eski genel merkeziyle anlaştık" dedi.
BARCELONA'YLA HEDEF 3'ÜNCÜLÜK
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grup Başkanı Levent Çakıroğlu, Arçelik markalarının dünya beyaz eşya sektörünün yüzde 46'sını temsil eden EMEA (Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölgesinin en büyük ikinci beyaz eşya şirketi olduğunu anlattı. (Birinci Bosch- Siemens Grubu) İspanya örneğini veren Çakıroğlu, "Bu ülkedeki ciromuzu 5 yılda 5 kat artırdık. Pazarda 23'üncüyken 6'ncı olduk. Temmuzda imzaladığımız Barcelona sponsorluğu sayesinde 2 yıl içinde 3'üncülüğe ulaşmayı hedefliyoruz" dedi. Avrupa'nın en güçlü pazarlarında önemli yatırımlar yaptıklarını vurgulayan Çakıroğlu, Almanya pazarına da büyük önem verdiklerinin altını çizdi. Almanya'da da kısa sürede yükseldiklerini anlatan Çakıroğlu, "Son 5 yıla baktığımızda Almanya'nın en hızlı büyüyen beyaz eşya markası Beko oldu" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | 2024 yılı yaş çay alım fiyatı belli oldu
- 2 Bakan Özhaseki: TOKİ'nin yaptığı konutlardan bir tanesi bile yıkılmadı
- 3 Bakanlıktan güneş yüzeyindeki patlamalar hakkında açıklama: Haberleşme hizmetlerinde aksama yok
- 4 Trabzon Şehir Hastanesi inşaatı hızla yükseliyor
- 5 Yılın ilk 4 ayında otomotiv üretimi yüzde 1 azaldı
- 6 Muğla'da orman yangınında yok olmuşlardı! Yeniden görülmeye başlandı
- 7 Pazar yeri maliyeti azalacak! Tüketicinin cebine de yansıyacak
- 8 Türkiye yatırımcılara güven veriyor! ABD'li firmalardan yeşil ışık: Hedef 100 milyar dolar...
- 9 İşçi sağlığını hiçe sayanlara ceza yağdı!
- 10 Kripto para düzenlemesi Meclis'e geliyor! SPK kapsamına girecek, piyasadaki risk azaltılacak...