Çarşamba 17.09.2014

Mavi Gold'la yoga yaptıracak

Mavi Jeans, yeni serisi Gold koleksiyonu için iddialı bir tanıtım yaptı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yeni serimiz, üç kat fazla esneklik, dört kat fazla tutuş ve daha ince görünüm vaat ediyor. Sınırsız hareket özgürlüğü sunuyoruz. Bu jeanlerle bayanlar koşu, basketbol, yoga gibi sporları yapabilir" dedi. Yavuz, yeni serinin 2015 ciro hedeflerinde önemli pay alacağı öngörüsünde bulundu.
6 MİLYON JEAN SATIYORUZ

Türkiye'de yılda 6 milyon jean sattıklarını dile getiren Yavuz, şöyle konuştu: "Hedefimiz bunu 2015'te 7 milyona çıkarmak. Gold serisiyle ilave 500 bin yeni müşteri çekmeyi planlıyoruz. Bu yılki yüzde 30 büyüme hedefini de yeni seriyle yakalayacağız." Yavuz, kadın moda markasında ilk 5'te yer aldıklarını ve yüzde 15 pazar payına sahip olduklarını da sözlerine ekledi. Dünyada 352'nin üzerinde mağazaları bulunduğunu anlatan Yavuz, yıl sonuna kadar 381'e çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
SERENAY'LA YÜZDE 20 BÜYÜDÜK
Mavi, yeni reklam kampanyasını bu yıl da Serenay Sarıkaya ile devam ettiriyor. Ali Taran imzalı "Çok mu çok modayız" sloganlı reklam filminde, dikkat çekici aksiyon sahneleri var. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, Serenay Sarıkaya'lı kampanyalarla kadın jean satışlarında yüzde 20 oranında büyüme yakaladıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.