Pazartesi 22.09.2014
Son Güncelleme: Pazartesi 22.09.2014

Dünya oyun pazarının üçüncüsü Türkiye

Küresel araştırma şirketi Newzoo'nun geçen yılki verilerine göre, Türkiye'de yıllık ortalama 400-500 milyon doların internette oyun için harcandığı tahmin ediliyor. Türkiye'de yaşları 16 ile 50 arasında değişen 30 milyon 300 bin aktif internet kullanıcısı bulunuyor. Bunlardan 22 milyon 500 bini aktif olarak internette oyun oynuyor. Türkiye'deki oyuncuların yüzde 61'i oyunlar için para harcıyor. Oyunların yüzde 15.7'si Pc-Mac, yüzde 13'ü MMO, yüzde 4.5'i tablet, yüzde 11.3'ü akıllı telefonlar, yüzde 2.7'si elde taşınırlar, yüzde 13.2'si TV konsolları, yüzde 20.7'si ise sosyal- gündelik ağlarda oynanıyor. E-oyunlar için günde 39 milyon saat harcanıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.