Giriş Tarihi: 25.09.2014

Yatırımcıya riske karşı otomatik uyarı

Türkiye'de Forex yatırımcısı sayısının 60 bin civarında olduğunu ifade eden İş Yatırım Pazarlama Müdürü Can Pamir, lisanslı kurumların artmasıyla birlikte bu sayının daha da artacağını söyledi. İş Yatırım'ın yaklaşık 2 bin müşterisi ile piyasanın yüzde 11'ini elinde bulundurduğuna dikkat çeken Pamir, "Günlük ortalama 1.5 milyar TL işlem hacmi gerçekleştirmekteyiz, önümüzdeki dönemlerde bu payın ve sayının artmasını bekliyoruz. TradeMaster FX markasıyla Metatrader 4 tabanlı platformumuzda yatırımcılara 38 parite çiftinde, altında ve gümüşte işlem yapmalarına olanak sağlıyorduk, TradeMaster FX'te çeşitli geliştirmeler yaparak işlem yapılmasını daha kolay ve daha verimli hale getirdik" diye konuştu.
OTOMATİK UYARI

Forex'teki geniş işlem saatlerini dikkate alarak, yatırımcıların gerekli teminat ayarlamasını her an yapabilmeleri için İş Bankası'ndan İş Yatırım'a 24 saat para transferi yapılabilmesini mümkün hale getirdiklerini hatırlatan Pamir, yatırımcılara etkin teknik analiz desteği sağlamak için oldukça hızlı bir teknik formasyon tarayıcısı olan Autochartist Modül'ünü TradeMaster FX'e eklediklerini söyledi. Pamir, "Yatırımcılar böylelikle otomatik uyarılar alabilecekler, risk ve oynaklığını çok daha iyi değerlendirebilecekler. Bunların yanı sıra Swap'sız Forex işlemlerini başlattık, böylece gecelik taşıma maliyetine maruz kalmak istemeyen yatırımcıların, aktif Forex piyasası içinde yer alabilmelerine olanak sağladık" dedi.
TRADEMASTER KAMPÜS'TE

Yatırımcılara periyodik eğitimler vererek Forex piyasasının bilinirliğini artırıp, Forex'le ilgilenenlerin daha sağlıklı bir şekilde bu işlemleri gerçekleştirmelerini sağlamaya çalıştıklarını belirten Can Pamir, "Buna ek olarak TradeMaster Kampüs'te projemizle, üniversite bünyesinde bütün öğrencilerin gerçek zamanlı verilerle sanal işlem gerçekleştirebilecekleri TradeMaster Elektronik Uygulama Merkezleri kuruyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.