Cumartesi 27.09.2014

Kyocera Türkiye'de büyüyecek

Rotasını Türkiye'ye çeviren Japon şirketler arasına Kyocera da eklendi. İstanbul'da bir merkez kuran Japon dev, Avrupa'ya buradan ulaşacak

Finanstan taşımacılığa, otomotivden enerjiye hemen her alanda yatırım için Türkiye'yi tercih eden Japon şirketlere bir yenisi daha eklendi. Sumitomo'dan Marubeni'ye, Mitsubushi UFJ'den Toshiba Corporation'a kadar Japon şirketlerin adeta yatırım 'istilasına' uğrayan Türkiye'ye şimdi de Kyocera Unimerco geldi. Yaklaşık 70 bin çalışanı bulunan Japon devi, Türkiye'ye hızlı giriş yaptı. Otomotiv, seramik gibi sanayi kollarına kesme ekipmanları üreten Kyocera Unimerco'nun ilk hedefi ise 100 milyon euroluk Türkiye pazarında büyümek. Şirketin yurtdışına yönelik çalışacağını da açıklayan Kyocera Unimerco'nun Yönetim Kurulu Başkanı Senri Nagashima, Avrupa'nın öncelikli bölge olduğunu söyledi. "Türkiye bizim için bir kavşak noktası durumunda" diyen Nagashima, "Avrupa'da gücümüzü artırmak istiyoruz ve İstanbul'daki merkez bu hedefimizin en önemli adımı" şeklinde konuştu.
Forbes'in şirket sıralamasında 531'inci
1959 yılında kurulan Japon devinin dünya genelinde yaklaşık 70 bin çalışanı bulunuyor. Geçen yılı 14.1 milyar dolarlık ciro ile kapatan şirket, cep telefonundan güneş enerjisine birçok alanda faaliyet gösteriyor. Forbes'in açıkladığı küresel 2.000 şirket sıralamasında 531'inci olan Kyocera'nın, farklı ülkelerde 230'dan fazla şirketi bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.