Pazartesi 29.09.2014

Paris'te Türkiye kozunu oynayacak

Dünyanın en büyük otomotiv şovu başlıyor. İki yılda bir Frankfurt'la dönüşümlü olarak düzenlenen Paris Otomobil Fuarı, kapılarını 4 Ekim 2014'te açacak. Avrupalı otomobil severler, fuarı 19 Ekim'e tarihine kadar ziyaret edebilecekler. Ancak, fuardaki yenilikleri 2-3 Ekim tarihlerinde ilk kez basın mensupları görecek.
100'den fazla yeni modelin sergileneceği Paris Otomobil Fuarı'na İzmitli i20 damga vuracak. Hyundai Assan İzmit tesislerinde üretilen i20'nin 5 kapı ve 3 kapılı Coupe versiyonlarının 'dünya tanıtımı' Paris'te yapılacak. Baştan aşağıya yenilenen i20, fuarda 3 ve 5 kapılı versiyonlarıyla tanıtılacak ve sürpriz motor seçenekleriyle otomobil severlerin karşısına çıkacak.
1.2 MİLYARLIK YATIRIM

Hyundai i20, fuarın hemen ardından 32 ülkede satışa sunulacak. Hyundai Assan, yıl sonuna kadar 20 bin adet i20 ihraç etmeyi planlıyor.
Hyundai Assan'ın kapasitesi 2013'te 1.2 milyar yatırımla ikiye katlanarak 200 bin adede yükseldi. İzmit'te üç vardiyada i10 ve i20 modelleri üretiliyor.
2002'den bu yana bir milyon adedin üzerinde satılan i20, Avrupa'da en çok tercih edilen Hyundai modeli... Hyundai, i20 ile büyüyen Avrupa pazarındaki iddiasını da sürdürmeyi hedefliyor.
SAD ECE 499 AD ET ÜRETİ LEÇEK
İtalyan süperspor üreticisi Ferrari, üstü açık otomobili 458 Speciale Aperta'yı Paris'te vitrine çıkarıyor. Sadece 499 adet üretilecek otomobilin kaputunun altında bulunan 4.5 lt V8 motor, 605 bg güç ve 540 Nm'lik tork değerine sahip. 0'dan 100 km/s hıza ulaşması 3 saniyede gerçekleşiyor.
1.2 MİLYON ZİYARETÇİYLE DÜNYANIN EN BÜYÜK FUARI
Paris Otomobil Fuarı, dünyanın en büyük fuarları arasında ilk sırada yer alıyor. İki yılda bir düzenlenen Paris Otomobil Fuarı'nı en son 2012'de bir milyon 231 bin kişi ziyaret etti. Paris'I, Tokyo, Frankfurt, Pekin, Detroit ve Cenevre izliyor. 2014'te düzenlenen Tokyo Otomobil Fuarı'nı 902 bin, Frankfurt'u 881, Pekin'i 852 bin, Detroit'i 803 bin, Cenevre'yi ise 670 bin otomobil sever ziyaret etti.
YEN İ MODELER
Fuarda, Mercedes AMG GT, Jaguar XE, Fiat 500X, Volvo XC90, Audi TT Roadster, Mazda MX-5, Mercedes B, Ford C-MAX, Audi A1, Citroen DS Divine, Aston Martin Lagonda, Kia Sorento, Land Rover Discovery Sport, Nissan Pulsar, Opel Corsa, Suzuki Vitara gibi modeller sergilenecek. Ayrıca, Peugeot Quartz, Renault EOLAB, Citroen DS3 Fashion, Toyota CH-R gibi konseptler de vitrine çıkacak.
PEUGEOT'NUN ÜRÜN GAMI GENÇLEŞTİ
Peugeot, Türkiye pazarına 2 yeni model ve teknolojiyi sunuyor. Bu yeni modeller ile Peugeot, tarihinin en genç ürün gamına sahip oluyor. Yeni Peugeot 508'de yeni tip radyatör ızgarası ile dokunmatik ekran, geri görüş kamerası ve kör nokta uyarı sistemi gibi yenilikler yer alıyor. Aynı zamanda 1.6 e-HDi 115 bg ETG6 Stop&Start'ın yanı sıra Euro 6 normlarında yeni benzinli 1.6 THP 165 bg otomatik Stop&Start motor seçeneği tüketicilerin beğenisine sunuluyor. Peugeot 308 ise ekimde satışa sunulacak 6 kademeli otomotik vites seçenekli 130 bg gücündeki yeni turbo benzinli PureTech motoru ile ürün gamını genişletiyor.
TOFAŞ'IN SEDANI 2015 SONUNDA GELİYOR
Doblo'yu 360 milyon dolara yenileyen Tofaş, yeni sedan modelini de 520 milyon dolarlık yatırımla 2015 sonunda üretmeye başlayacak. Tofaş CEO'su Kamil Başaran, 2015-2023 arasında yeni sedan otomobil ve versiyonlarından 580 bin adet üretmeyi planladıklarını söyledi. Yeni sedan otomobilin 3'te 1'inin ihraç edileceğini ifade eden Başaran, "2017'de kalıcı olarak 3 vardiyaya geçmek istiyoruz. 2017 sonunda Bursa fabrikamızın 400 bin adetlik üretim kapasitesini tam olarak kullanmaya başlayacağız" diye konuştu. Başaran, yılda 180 bin adeti üretilecek Doblo'da yerlilik oranının yüzde 76'ya çıktığını kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.