Çarşamba 01.10.2014

3M, her yıl 1 milyon kişiyi bilinçlendirecek

İş sağlığı ve güvenliği alanında yapılan bilinçlendirme çalışmaları, yaşanabilecek iş kazalarının engellenmesinde önemli bir rol oynuyor. Bu nedenle 3M, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile birlikte "Takmazsan Kaybedersin" adlı bir kampanya yürütüyor. Kampanya çerçevesinde geçen yıldan beri kamu spotu hazırlanıp yayınlanıyor. Kampanya ile 3M, 1 milyon kişiye ulaşarak iş güvenliği konusunda toplumu bilinçlendirmeyi hedefliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.