Cuma 03.10.2014 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 04.10.2014 00:14

Fitch Türkiye'nin kredi notunu verdi

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Fitch Ratings Türkiye'nin "BBB-" olan "yatırım yapılabilir notunu" ve "durağan" not görünümünü teyit etti.

Fitch Ratings'ten yapılan açıklamada Türkiye'nin "BBB-" olan "yatırım yapılabilir notunun" ve "durağan" not görünümünün teyit edildiği açıklandı. Açıklamada Türkiye'nin ülke notuna ilişkin görünümün "dengeli" olduğu belirtilirken, notun 2012 yılının kasım ayında "yatırım yapılabilir" seviyesine çıkarılmasına ana nedenler olarak "mali konsolidasyon geçmişinin" ve "sağlıklı bankacılık sisteminin" gösterildiğine dikkat çekildi.
Fitch açıklamasında, "Söz konusu atıflar (sağlıklı bankacılık yapısı ve mali konsolidasyon geçmişi) büyük oranda bozulmamıştır. Buna benzer şekilde ekonomi yeniden cesaret verici yeniden dengelenme işaretleri vermeye devam etmektedir. Özellikle cari açık ve sermaye akışında ani duruş olmaksızın kredi genişlemesinde yavaşlama alanlarında. Buna rağmen Türkiye'nin küresel yatırımcı iştahı konusunda potansiyel oynaklıklara karşı tamponları yerel politikadaki ani dönüşler, ekonomik dengelenmenin mukavemeti konusundaki şüpheler ve yükselen jeopolitik risk nedeniyle nispeten zayıf kalmaktadır," ifadeleri kullanıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.