Giriş Tarihi: 5.10.2014

Bukombin.com Çin'e gidiyor

Türkiye'nin ünlü sosyal moda platformlarından bukombin.com, Singapurlu YuuZoo Corporation'la münhasır ortaklık sözleşmesi imzaladı. Anlaşmaya göre, YuuZoo, bukombin.com'u Çin'de faaliyet gösteren e-ticaret alışveriş merkezi www. yuuzoo.cn'nin bir parçası olarak faaliyete geçirecek. Bukombin.com'un kurucusu ve CEO'su Can Demirer, YuuZoo'nun bukombin.com'un yazılımını çok beğendiğini, ilk başta şirketin satın alma teklif ettiğini söyledi. Ancak Türk mühendisler tarafından oluşturulan yazılımı satmak istemediklerini belirten Demirer, "Biz YuuZoo'ya ortak olduk. Bu site üzerinden bizim yazılımımızla satılacak her üründen komisyon alacağız" dedi.
3 MİLYAR DOLARLIK HEDEF

Bukombin.com'un 18 ayda Türkiye'de 40 milyon dolarlık bir ticaret hacmi yarattığını belirten Demirer, "Bünyemizde 200 marka var. Sitemize giren müşterileri linkler aracılıyla bu markaların sitelerine yönlendiriyoruz. Bu şekilde 40 milyon dolarlık bir hacim yarattık. Biz de 3 milyon dolarlık komisyon geliri elde ettik" dedi. YuuZoo'nun 2015 için 3 milyar dolarlık bir satış hedefi koyduğunu ifade eden Demirer, "Çin'de e-ticaretin boyutu çok büyük. Biz Çin'e iş modelimizi ve yazılımımızı ihraç ettik" diye konuştu. Demirer, Türkiye'de 100 kadından 1'inin internetten alışveriş yaptığını, bu oranın İngiltere'de 13, ABD'de 21, Çin'de ise 32 oranında gerçekleştiğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.