Çarşamba 15.10.2014

Yeni savaş alanı KOBİ'ler

Bireysel bankacılıktaki düzenlemelerin ardından rekabetin yoğunlaştığı KOBİ alanına daha da hızlı gireceklerini söyleyen DenizBank Genel Müdür Yardımcısı Burak Koçak, "Toplam kredi içinde yüzde 25'lere çıkacağız" dedi

Bankaların Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler (KOBİ) alanındaki savaşı büyüyor. DenizBank da ihracat ve ödeme ertelemeli yeni ürünler için kolları sıvadı. Bireysel bankacılık alanında getirilen yeni düzenlemelerin hızı kestiğini dile getiren DenizBank KOBİ Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Burak Koçak, "Ancak KOBİ'de daha hızlı büyüyoruz. Bizim 2014 büyüme hedefimiz yüzde 25. Bankamızın toplam nakit kredilerinin içinde KOBİ kredilerinin payı yüzde 20. Bu oranın 25'lere kadar çıkabileceğini bekliyoruz. Yüzde 20-25'leri makul bir oran olarak görüyoruz" diye konuştu.
600 bin aktif müşteri

DenizBank'ın 2013 döneminde toplam kredi büyüklüğünde 12.3 milyar TL'ye ulaştığını kaydeden Koçak, KOBİ bankacılığında müşteri sayısında 1 milyonu aştıklarını, 600 bin aktif müşteriye sahip olduklarını da belirtti. 2008'de İşletme Kart'ı hayata geçirdiklerini belirten Burak Koçak, ticari kartlarda 933 binlik bir rakama ulaştıkları bilgisini paylaştı. Ticari kartlarda ise yüzde 34'lük pazar payına sahip olduklarını söyleyen Koçak, bu yıl 100 bin İşletme Kart'ı daha eklemeyi hedeflediklerini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.