Cumartesi 18.10.2014

Sırmasion'un hedefi 7 mağazaya ulaşmak

Sırmasıon, gümüşte Ercuis, porselende Limoges, Lalique, Cristallerie de Montbronn, Carl Rotter, Galant, Griffe gibi dünyanın önde gelen markalarını bünyesinde topladı. Nişantaşı ve Zorlu Center'daki mağazalarıyla hizmet veren şirketin hedefi Bağdat Caddesi ve Anadolu'da yeni dükkânlar açmak. Şirketin ortaklarından Şirin Yalçın, ürünlerine Ortadoğu'dan da yoğun talep geldiğini söyledi. Yalçın, "Şu anda satışlarımızda yabancıların payı yüzde 20'yi geçti. Özellikle Zorlu mağazamız Arap turistlerin yoğun ilgisini çekiyor. Bu mağazanın ciroya katkısının yüzde 60'a çıkmasını öngörüyoruz" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.