Sanal âleme esnaf sokağı
eBay'in iştiraki GittiGidiyor.com, 'cadde' konseptine yeni bir boyut kazandırdı. Happy Center'la anlaşarak site içinde süpermarket açan şirket aynı stratejiyi mobilya, hırdavat, çocuk gibi alanlarda uygulamak için markalarla görüşüyor
HAPPY CADDE'DE DÜKKÂN AÇTI
Toygar, online alışverişin artık sektörel anlamda derinleştiğini de belirterek, bunun en güzel örneğinin GittiGidiyor içinde hayata geçirilen 'süpermarket' uygulaması olduğunu söyledi. Bunun için perakende zinciri Happy'yle anlaştıklarını anlatan Toygar, "Burada markette satılan her şeyi satın almak mümkün. İlk adımı Happy'yle attık. Diğer markalarla da devam ettireceğiz" diye konuştu. Gülfem Toygar, 'süpermarket' uygulamasına mobilya, hırdavat, çocuk gibi alanları da eklemeyi planladıklarını söyleyerek, şöyle konuştu: "Online satış şirketleri artık derinleşiyor. İhtisaslaşma trend oldu. Bunun içinde lüks de var, ucuz da. Bu alanlar için markalarla görüşmeler yapıyoruz."
"İADEDE DÜNYA ORTALAMASININ ALTINDAYIZ"
e-ticaret sektörünün büyümesini sürdürdüğünü anlatan Gülfem Toygar, Türkiye'de sektöre yeni girmek isteyenlerin de olduğunu ifade etti. Çok sayıda şirket olmasına rağmen pazar payının 3-4 marka arasında paylaşıldığına dikkat çeken Toygar, Türkiye'de sistemin çok başarılı ilerlediğine de değindi. Toygar, "Dünyada iade oranları çok yüksek. AB'de, örneğin tekstil satışlarında iade oranı yüzde 50'lere varıyor. Türkiye ortalaması ise yüzde 15. GittiGidiyor'da bu oran yüzde 10'larda" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Tavuk eti üretimi martta arttı
- 2 Sıfır Atık projesi AKDENİZ-PA ödülünü alacak
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 Toplanan inek sütü miktarı arttı
- 5 Bakan Şimşek, Brüksel'e gitti
- 6 Ticaret Bakanlığı duyurdu: Süreler uzatıldı
- 7 Sözleşmeli öğretmen alımına ilişkin karar Resmi Gazete'de
- 8 Kamuya esnek çalışma geliyor! Detaylar ilk kez SABAH Memurlar'da...
- 9 İş dünyasından 'Kamuda tasarruf' değerlendirmesi
- 10 Komşu’yla ekonomide ısınma turları