Giriş Tarihi: 23.10.2014

Mobil hasar hizmeti ödülü Generali Sigorta'nın

GENERALI Sigorta'nın sürücülerin hayatını kolaylaştırmak üzere geliştirdiği mobil uygulaması 'Kolayla' 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde, 'En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması Kategorisi'nde 'En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Uygulaması' ödülünü aldı. Generali Sigorta ekibi ödülünü, IMI Conferences tarafından 14 Ekim Salı günü, Haliç Kongre Merkezi'nde 9'uncusu düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde, farklı 11 kategoride yarışan 13 seçkin firmanın ödül kazandığı törende aldı. "Bir sigorta şirketi mobil uygulamasını müşterilerin günlük hayatının bir parçası haline nasıl getirebilir?" sorusu ile inovatif ürünü 'Kolayla'yı geliştirerek sürücülerin hizmetine sunan Generali, müşterilerinin hasar taleplerini mobil uygulaması üzerinden yönetiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.