Perşembe 23.10.2014

THY Amerika kıtasında uçuşa geçti

AA ile yaptığı haber servisi anlaşmasıyla hizmet kalitesini artıran THY, Amerika'yı gözüne kestirdi. Nisanda San Francisco, sonra da Meksika'ya uçuş var

Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, 12 yılda ortalama yüzde 20 büyüyen şirketin, artık global anlayışla yeni kıtalarda büyüyeceğini belirtti. THY ile Anadolu Ajansı (AA) arasında imzalanan haber anlaşmasının imza töreninde konuşan Topçu, şirketin yıllık cirosunun iştirakleriyle birlikte 17.5 milyar dolara ulaştığını söyledi. AA ile yapılan anlaşmanın hizmet paketine olumlu katkı yapacağını vurgulayan Topçu, hedefler hakkında da bilgi verdi.
NİSANDA SAN FRANCİSCO

Topçu, "THY'nin Avrupa'da uçmadığı şehir yok. Nisanda ABD'deki yeni uçuş noktamız olan San Francisco seferlerine başlayacağız. Orta Amerika'da zayıf olduğumuz Mexico City, Caracas, Bogota ve Havana'ya uçma kararlarımız var" sözleriyle bu kıtayla ilgili büyük hedefleri olduğunu vurguladı. Topçu, Uzakdoğu'ya ilişkin büyüme planları da bulunduğunu ifade etti.
TAZE HABER KOLTUK EKRANINDA

AA ile THY arasında yapılan anlaşmayla ajansın haberleri uçak içi ekranlarda yayımlanacak. AA Genel Müdürü Kemal Öztürk, Türkiye'nin iki bayrak taşıyıcısı kurumunun işbirliğinin hayırlı olmasını dileyerek, haberlerin yedi kategoride İngilizce ve Türkçe verileceğini belirtti. Sistem ilk olarak internet sistemine sahip 15 uçakta verilecek. Yıl sonunda sayının 29'a ulaşması hedefleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.