Salı 04.11.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 04.11.2014 16:22

Imona Cloud, dünya ikincisi…

İTÜ ARI Teknokent bünyesindeki Türkiye'nin en önemli girişimcilik destek sistemlerinden İTÜ Çekirdek'te 2012 yılında birinci olarak şirketleşme fırsatı elde eden Imona Cloud (Bulutun Üzerinde) projesi, Lyon'da gerçekleştirilen Dünya Girişimcilik Forumu'nda, uluslararası 5 finalist arasından dünya 2.'si seçildi.
19-22 Ekim 2014 tarihleri arasında Fransa'nın Lyon kentinde düzenlenen World Entrepreneurship Forum'da, genç bir Türk girişimcisi kürsüde yer aldı. İTÜ Çekirdek'te projesini geliştirip şirketleştiren ve İTÜ Çekirdek'te gelecek yılların bulut girişimcilik projeleri için altyapı platformu oluşturan Bahadır Ödevci, farklı ülkelerden birçok rakibini geride bırakarak dünya ikincisi oldu.
World Entrepreneurship Forum kapsamında düzenlenen "Crowd's Den" girişimcilik yarışmasında, dünyanın çeşitli bölgelerinden pek çok aday arasından Polonya, Fransa, Singapur, Karayip Adaları'ndan katılan projeler ile birlikte, Türkiye'den de ImonaCloud finale kaldı. Finalist 5 proje; 6 yatırımcı ve 500 kişinin önünde canlı yayında sunumlarını gerçekleştirdiler. Yatırımcıların görüşlerini sunduğu, 500 kişinin de canlı olarak oyladığı etkinlik sonucu, Fransa'dan Novanano ekibi birinci olurken, Türkiye'den katılan İTÜ Çekirdek firmalarından ImonaCloud 2.'liği elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.