Giriş Tarihi: 5.11.2014

Superonline'dan 328 milyon TL kâr

2 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar 1000 MB fiber internet hizmeti taşıyan Turkcell Superonline, 2014 yılı üçüncü çeyreğinde gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38 oranında artırarak 328 milyon TL'ye çıkardı. Amortisman, vergi ve faiz (AVFÖK) kârında yüzde 51 artış sağlayan şirketin kâr marjı da büyüyen ölçek etkisiyle 2.5 puan yükselerek yüzde 27.8'e çıktı. Bireysel gelirlerini yıllık bazda yüzde 55 artıran Superonline, kurumsal gelirini de yüzde 32 büyüttü. Böylece bu iki segmentin gelir içindeki payı yüzde 66 oldu. Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, üçüncü çeyrek sonunda toplam internet müşteri sayısının 1.1 milyonu bulduğunu ve bunun 686 bininin fiber kullanıcısı olduğunu söyledi. Turkcell Grup tarafından sunulan veri merkezi hizmetlerinin önemine işaret eden Erkan, "3 şehirde 7 bin metrekareye ulaşan bir alanda kurumsal e-posta, sanal sunucu, sunucu yedekleme ve veri merkezi barındırma işlevlerini içeren hizmetler sunuyoruz" dedi. 2015'te temeli atılacak Gebze'deki yeni veri merkeziyle ilgili de bilgi veren Erkan, "Yeni veri merkezimizle bu alanda hizmet kapasitemizi iki katına çıkaracağız. Yaklaşık 22 bin metrekare kapalı alanda, 10 bin metrekare veri merkezi alanına Tier-4'e hazır altyapıyla 3 noktadan yedekli fiber altyapıya, ileri deprem güvenliğine ve Leed sertifikasına sahip çevreci bir tesisle hizmet vereceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.