Salı 11.11.2014

İş'in hedefi 2 milyon mobil müşteri

Son iki yılda mobil bankacılık faaliyetlerinde yüzde 100'ün üzerinde büyüme kaydeden İş Bankası, 2015'te 2 milyonun üzerinde mobil bankacılık müşterisine ulaşmayı hedefliyor. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Hakan Aran, bankacılık işlemlerinin yüzde 18'inin İşCep aracılığıyla gerçekleştirildiğini belirterek, "Bu tüm şubelerimizde yapılan işlemelerin oranına eşit" dedi. Mobil bankacılıkta aktif müşteri sayılarının 1.2 milyon kişinin üzerinde olduğuna dikkat çeken Aran, mobil bankacılıkta yapılan toplam işlemlerin yüzde 30'unun İş Bankası üzerinden gerçekleştiğini söyledi. Her yıl 200 milyon dolar civarında teknoloji yatırımı gerçekleştirdiklerini vurgulayan Aran, "2015 hedefimiz mobil bankacılık müşteri sayımızı 2 milyonun üzerine çıkarmak" diye konuştu. Mobil Bankacılık sektörü için 700 kişilik yazılım, 600 kişilik altyapı ve 100 kişilik Ar-Ge ekibi bulundurduklarını vurgulayan Aran, toplam bin 400 kişilik bir teknoloji istihdamlarının olduğunu söyledi. Aran, "Bu güçlü ekiple İşCep Intel Doğrulama, İşCep'e Touch ID ile giriş ve Xbox One'a özel geliştirdiğimiz uygulamalarımızla Türk Bankacılık sektörünün global arenada isminin duyurulmasına önemli bir katkı sağladığımızı düşünüyoruz" şeklinde konuştu. Sektör için dünya devi marklarla inovatif ürünler de geliştirdiklerini vurgulayan Aran, şunları anlattı: "Donanım Bazlı Kimlik Doğrulama Teknolojisini dünyada ilk kez hayata geçirirken 'INTEL' teknolojileri ile çalıştık. Parmak izi ile İşCep uygulamasına giriş yaparken 'Apple' ile işbirliğine gittik. Bir oyun konsolu içinde ilk internet şubesini açarken 'Microsoft' uygulamasını kullandık."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.