Salı 11.11.2014

Şekerbank'ta oran yarı yarıya

Mobil bankacılık alanında atağa geçerek Şeker Mobil Şube'yi hayata geçiren Şekerbank, mobil müşteri sayısını son bir yılda yüzde 65 artırdı. Şekerbank Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Ertürk, müşterilerinin yüzde 50'den fazlasının, şube dışı bir kanal kullandığını söyledi. Ertürk, "Son dönemde yükselen bir trend sergileyen, Şeker Mobil Şube kanalımız da bu kapsamda yer alıyor. 2013 sonundan bu yana, Şeker Mobil Şube kullanan müşterilerimizin oranı yaklaşık yüzde 65 arttı" dedi. Türkiye'de büyük bir genç nüfus olduğuna dikkat çeken Ertürk, "Bu nüfus günde televizyon başında geçirdiği sürenin en az 3 katını internette harcıyor. Bu da ülkemiz bankacılık sektörünün teknoloji konusunda daha proaktif davranması bir gereklilik olarak ortaya çıkıyor" diye konuştu. Bu kapsamda internet ve mobil bankacılık kanallarında güçlü bir altyapı kurduklarını aktaran Ertürk, sözlerini şöyle sürdürdü: "2015'te de gerek özel kampanyalar düzenleyerek gerekse sunduğumuz ürünlerimizi çeşitlendirerek, daha fazla müşterimizi mobil bankacılık kanallarımızla tanıştırmak ve işlem hacmimizi yükseltmek amacıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.