Perşembe 20.11.2014 00:00

Çin ilk petrol rezervi projesini tamamladı

Çin, 16,4 milyon metreküp petrol depolama kapasitesine sahip ilk büyük petrol rezervi projesini tamamladı

Çin Ulusal İstatistik Bürosu, Çin hükümetinin, stratejik petrol rezervleri planını oluşturan ve 2004 yılında başlatılan ilk büyük petrol rezervi projesinin tamamladığını ve kullanıma hazır olduğunu açıkladı.
Büronun açıklamasında, oluşturulan projenin, toplamda 12,43 milyon ton gerçek petrol rezervi ile toplam 16,4 milyon metreküp petrol depolama kapasitesine sahip olduğu ifade edildi.
Ayrıca, stratejik petrol rezervi planı ilk aşama projesinin, Çin'in doğusundaki Cıciang eyaletinde iki, Şandong eyaletinde bir ve kuzeydoğudaki Liaoning eyaletinde de bir tane olmak üzere, dört ayrı yerdeki petrol rezervi çalışmasını kapsadığı kaydedildi.
Bu arada, Çin Devlet Konseyi tarafından açıklanan 2014-2020 dönemi enerji kalkınma stratejisi eylem planına göre, Çin hükümetinin, petrol rezervi projesi çalışmalarının ikinci ve üçüncü aşamalarıyla rezervlerini genişleteceği belirtildi.
Çin, gelecekteki petrol ihtiyacını garanti altına almanın yanı sıra ulusal ve uluslararası enerji fiyatları dalgalanmalarının etkisini azaltmak amacıyla 2004 yılında devlet stratejik petrol rezervi projesini başlatmıştı.
PİYASALARDAN SON HABERLER

BIST'DE SON DURUM - EN ÇOK ARTANLAR - AZALANLAR


DÖVİZ KURLARI - ÇAPRAZ KURLAR - ALTIN VERİLERİ


BONO - TAHVİL - REPO BİLGİLERİ

BANKA FAİZ ORANLARI

AMERİKA - AVRUPA - ASYA VE UZAKDOĞU BORSALARI

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.