Perşembe 27.11.2014

3 yıllık Blippar Twitter'dan önce ofis kurdu

Dünyanın en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olarak gösterilen mobil pazarlama şirketi Blippar, sekizinci ülke ofisini İstanbul'da açtı. "Artırılmış gerçeklik platformu" olarak kendini tanıtan şirket, şimdiden Türkiye'de 30 markayla anlaşma sağladı. Cep telefonu üzerinden tanıtım ve pazarlama için ürünün kendisini medya aracı olarak kullanan Blippar'ın ilk yıl hedefi 2 milyon kullanıcıya ulaşmak. Blippar CEO'su ve kurucu ortağı Ambarish Mitra, eğitim sektöründe büyümek istediklerini ifade etti. Türkiye Genel Müdürü Zehra Öney ise bir yıldır Türkiye pazarında çalıştıklarını belirterek, "Bu süreçte çok başarılı işler yaptık. Uluslararası markalar için öyle hızlı sonuçlar aldık ki 16 uygulamayı ihraç ettik. Biz Twitter'ın yapamadığını yaparak Türkiye'de bir şirket kurma önceliğini gösterdik" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.