Cuma 28.11.2014

Avrupa'yı geride bıraktı

Baymak Genel Müdürü Ender Çolak, "Bdr Thermea grubu içinde en hızlı büyüyen marka Baymak oldu. Pek çok Avrupa ülkesini geride bıraktık" dedi Isıtma sektörü yüzde 10 küçülme ile karşı karşıya kalırken, ilk altı ayda Bdr Thermea grubunun içinde yer alan Baymak'ın grup şirketleri içinde en hızlı büyüyen marka olduğunu dile getiren Baymak Genel Müdürü Çolak, "Baymak yüzde 11 büyüme gösterdi. Grup şirketleri arasında İtalya, Hollanda, Almanya, İspanya, Fransa ve İngiltere bulunuyor" dedi.
ÜRÜNLER CİDDİ TALEP GÖRDÜ
Küçük, sessiz, verimli kombi idee ile kampanyasını sürdürdükleri Lectus duvar tipi kazanlar ve Magnus yer tipi kazanların ciddi talep gördüğünü dile getiren Çolak şunları söyledi: "Dünyadaki en modern teknolojiyi Türkiye'ye getiriyoruz. Isıtma sektörü küçülürken biz yüzde 10 büyüdük. Yılın ilk altı ayında; yoğuşmalı kombide yüzde 11, radyatörde yüzde 20, pompa ve hidroforda yüzde 41, termosifonda yüzde 46 büyüdük. Lectus duvar tipi yoğuşmalı kazanlarda ise yüzde 80 ile pazar lideriyiz."
AŞIRI ISINMAYA KARŞI EMNİYET KİLİDİ VAR
Yüksek performansı, küçük ve estetik tasarımı, sessiz çalışma özelliği ile idee sadece 26 kilo. 54.1 cm x 36.8 cm x 36.4 cm ebatları ile mekandan tasarruf sağlayan ürün oda termostatlarıyla da opsiyonel olarak kullanılabiliyor. idee'nin aşırı ısınmaya karşı emniyet sistemi de mevcut.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.