Pazar 30.11.2014 00:00
Son Güncelleme: Pazar 30.11.2014 13:29

Türkiye'nin en değerli iki caddesi: İstiklal ve Bağdat

Türkiye Perakende Pazarı Raporu'na göre Türkiye' de İstiklal ve Bağdat caddelerinde yeni mağaza açmak için yer bulmak neredeyse imkansız hale geldi.

JLL raporuna göre, perakende pazarında ulusal ve uluslararası perakendecilerin Türkiye genelindeki büyüme hedefleri bakımından oldukça aktif bir görüntü gözlemleniyor ve bu söz konusu eğilimin yakın gelecekte de devam etmesi öngörülüyor.
Raporda, en dikkati çekici noktalardan biri cadde perakende pazarı oldu. Perakende sektörünün İstiklal ve Bağdat caddelerine yönelik talebi artıyor. Bu yılın 3. çeyrek sonu itibariyle İstiklal ve Bağdat caddelerinde kira bedelleri bir önceki yıla kıyasla yüzde 6,67 artış gösterdi. Bu iki caddede birincil kira arzında metrekare fiyat ortalaması 240 avro oldu. Başka bir ifadeyle yüz metrekarelik bir mağazanın aylık kira bedeli 24 bin avroyu buldu.
Ortalama kira bedeli 200 avro civarında olan Nişantaşı bölgesi, her zamanki gibi lüks markaların en önemli merkezi olmaya devam etti. İstanbul'un en gözde lokasyonları arasında olan Nişantaşı'nda 2015 yılında kira bedellerinin artan perakende talebiyle birlikte yükselmesi bekleniyor.
Bunun yanı sıra rapora göre 2015 yılında İstiklal, Bağdat, Bahariye caddeleri ve Beşiktaş Çarşı'da kira bedellerindeki yükseliş trendi sürecek. 2015'te Alemdağ ve Nispetiye caddelerinde fiyatların mevcut seviyelerini muhafaza edeceği öngörülüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.