Giriş Tarihi: 9.12.2014

100'üncü yılda 100 çeşit Türk lokumu

Antalyalı Yenigün Gıda Sanayi, 1914'te tahin, helva ve akide şekeri imalatıyla başladığı üretim yolculuğuna dünyanın tanınan gıda markalarından biri olma hedefiyle devam ediyor. Ürün yelpazesine reçel, pekmez, turşu, lokum ve aromalı toz içeceği de ekleyen firma, 30'a yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Yıllık 6 milyon 800 bin kilogram üretim gerçekleştiren Yenigün Gıda, 2014'ü 16 milyon TL'lik ciroyla kapatmayı ve 2015'te bu rakamı 20 milyona çıkarmayı hedefliyor. Şirketin 2014 ihracat hedefi ise 1.5 milyon dolar. Antalya'dan başladığı yolculuğunu emin adımlarla geniş coğrafyalara yayan Yenigün Gıda, 2015'te yurtdışına 2.5 milyon dolarlık satış yapmayı planlıyor. Şirketin 3'üncü kuşak temsilcisi ve Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Ruhi Alpagot, "Tek bir çatı altında ürettiğimiz ürün çeşitliliğimizle Türkiye'deki ilkler arasında yer alıyoruz. 41 reçel, 100 lokum çeşidiyle farkımız ortaya koyuyoruz" dedi.
Yenigün Gıda'nın üçüncü kuşak temsilcileri 100'üncü yıllarını kutlamak üzere bir araya geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.