Çarşamba 10.12.2014

Anadolu'dan dünyaya açılacak

30 yıl önce küçük bir acente olarak kurulan Anı Tur, 10 yılda dünya markası olma hedefinde. Patron Veli Çilsal, "Dev zincirlerle işbirliğini geliştiriyoruz" dedi

Anı Tur, 30'uncu yılını İspanya'nın başkenti Madrid'de düzenlediği bir etkinlikle kutladı. Akdeniz'den 90, Ege'den 60 olmak üzere 150 otel işletmecisinin katıldığı etkilikte 20 banka yöneticisi ve Madrid Büyükelçiliği Müşaviri Volkan Işıkçı da yer aldı. Anı Tur Yönetim Kurulu Başkanı Veli Çilsal, yeni dönem hedeflerini paylaştı. Çilsal, "Sektördeki 30'uncu yılımızı kutluyor olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu süreçte emeği geçen tüm arkadaşlarımız ve iş ortaklarımıza teşekkür ederim" dedi. İstanbul çıkışlı bir acente olan Anı Tur'un 30 yılda ulusal bir tur operatörü haline geldiğini vurgulayan Çilsal, gelecek 10 yıla ilişkin hedeflerinin ise dünya şirketleri ligine yükselmek olduğunu belirtti.
ÖNCE TÜRKİYE'DE BÜYÜDÜ
Anı Tur Yönetim Kurulu Üyesi Hilal Çilsal Tepe de, "2013'te kendimize 'Türkiye'nin her yerinden Türkiye'nin her yerine seyahat' hedefi koyduk. GAP'tan Ege'ye, Karadeniz'den Akdeniz'e başarıyla gerçekleştirdiğimiz bu operasyon bizi İstanbul acentesi olmaktan çıkarıp Türkiye'nin operatörü konumuna taşıdı. 2013'te başlattığımız bu operasyonu 2015'te Anadolu'dan dünyaya hareketine çevireceğiz" diye konuştu. 2015'te Anadolu illerinden yurtdışına bağlantılı uçuşlar gerçekleştireceklerini aktaran Tepe, 2016'da ise İzmir, Ankara, Antalya gibi uluslararası havalimanı olan illerden yurtdışına direkt uçuşlara başlayacaklarını söyledi.
İŞBİRLİKLERİ GELİŞTİRDİK
Hilal Çilsal Tepe, Madrid'de hem kutlama hem ticaret yaptıklarının altını çizerek, birtakım işbirlikleri geliştirdiklerini aktardı. Tepe, "PGS otellerinin Antalya'daki tek yetkili tur operatörüydük. Madrid'de zincirin yurtdışındaki 35 tesisinde de stratejik işbirliği geliştirmek üzere prensipte anlaştık" dedi. Buna benzer işbirliklerini diğer uluslararası zincirlerle de geliştireceklerini aktaran Tepe, şöyle konuştu: "Antalya'da çalıştığımız bir otelin Bulgaristan'da da şubesi var. Bu otele taşıdığımız yerli turisti oraya da götürmek için özel turlar düzenleyeceğiz. Aynı operasyonu yurtdışından Türkiye'ye düzenlediğimiz ve "incoming" dediğimiz turlarda da yapmayı planlıyo

CİRONUN YÜZDE 35'İ ANADOLU TURLARINDAN

Hilal Çilsal Tepe, 2014'te cironun yüzde 35'lik kısmını Anadolu kalkışlı turlardan elde ettiklerini söyledi. Tepe, "Kültür turlarında geri dönüş oranımız yaklaşık yüzde 40. Sürekli büyüyen bir organizasyonda çok ciddi bir oran. Yeni hedefimiz bu oranı Anadolu kalkışlı yurtdışı turlarda da yakalamak" dedi. Anı Tur'un 30 yıl sonunda segmentasyonunu değiştirdiğini vurgulayan Tepe, önümüzdeki 10 yıl içinde daha özel hizmetler vermeye odaklandıklarını ifade etti. Tepe, sözlerini şöyle sürdürdü: "Artık lüks turlar adını verdiğimiz kişiye özel hizmetleri ön plana çıkaracağız. Her grubun beklentisi ve yaşına göre özel operasyonlar düzenleyeceğiz. Gençlere kendi yaş gurubunda özel geziler, orta yaş ve üstü guruplara yönelik turlar 2015 hedeflerimiz arasında yer alıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.