Giriş Tarihi: 12.12.2014 17:22

Fitch'ten flaş büyüme açıklama!

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Fitch Ratings, küresel ekonominin 2015 ve 2016 yıllarında güçlenmesinin beklendiğini belirtti.

Uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Fitch Ratings, küresel ekonominin her bölgede eşit şekilde olmasa da 2015 ve 2016 yıllarında güçlenmesinin beklendiğini açıkladı. Fitch Ratings açıklamasında, "Küresel ekonomik büyümenin eşit şekilde olmasa da 2015 ve 2016 yıllarında güçlenmesi bekleniyor.

Fitch küresel ekonominin 2014 yılı sonunda yüzde 2,4 seviyesinden 2015'te yüzde 2,9'a, 2016'da da yüzde 3'e yükselmesini öngörmektedir" değerlendirmesi yapıldı. Açıklamada görüşlerine yer verilen Fitch Ülke Derecelendirme Direktörlerinden Gergely Kiss ise şunları kaydetti: "Eylül ayındaki son değerlendirmemizden bu yana Euro bölgesindeki, Japonya'daki ve gelişmekte olan büyük ekonomilerdeki koşullar sebebiyle küresel ekonomik büyüme görünümü bir miktar zayıfladı.

ABD'de güçlü büyüme, küresel ekonomideki mevcut büyümenin itici gücü. Bu, özel tüketim ve daha yüksek harcanabilir hane halkı geliri ve güçlenen istihdam piyasası ile destekleniyor." Fitch açıklamasında, petrol fiyatlarındaki yüzde 20'lik düşüşün gelecek iki yıl boyunca küresel ekonomik büyümeyi yüzde 0,3 artırmasının beklendiği de vurgulandı.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.