Son Güncelleme: Cumartesi 13.12.2014 07:16
THY sonunda bunu da başardı
Sosyal medya yönetimi firması Sprinklr’in ''2014’ün Müşteri Dostu Markaları'' listesinde Türk Hava Yolları (THY), üçüncü oldu.
35 bin markanın sosyal medya verilerinden oluşturulan listede American Airlines ise en nefret edilen marka. Listede sosyal medyada müşterileri tarafından en çok sevilen marka, İtalyan merkezli otomotiv firması FIAT oldu.
FARKINI ORTAYA KOYDU
FIAT'ı ABD merkezli medya kuruluşu Time Out Group takip ederken üçüncü sırada THY yer aldı. Sprinklr THY için, ''Kızgın yolcuları ve Twitter talihsizlikleri ile bilinen uçuş firmaları arasında THY, sosyal medyayı ve müşteri hassasiyetini ön planda tutuyor. Marka seslerine eğlenceli bir tavır katan THY rakip firmalarla olan farkını ortaya koydu'' sözlerine yer verdi.ABD merkezli uçuş firması American Airlines ise sosyal medyada en sevilmeyen marka oldu.
EN SON HABERLER
- 1 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 2 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 3 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 4 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 5 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 6 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 7 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 8 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 9 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 10 Adana’nın ihracatı 1 milyar dolara ulaştı! Adana’nın ihracatında ilk 4 ayda tekstil sektörü lider