Pazar 14.12.2014

"İkinci el" yenisini gölgede bıraktı

Daralan otomotiv pazarında markalar yılın son aylarına satışları artırmaya yönelik kampanyalarla girerken, vatandaşların ikinci el pazarına ilgisi de devam ediyor. Yeni otomobil pazarına yönelik kredi sınırlamaları, Özel Tüketim Vergisi'ndeki (ÖTV) artış ve döviz kurundaki hareketliliğin etkisiyle yaşanan daralma son aylarda hızlanan kampanyalarla aşılmaya çalışılıyor. Kampanyalar belli bir hareketlilik getirdi ancak ikinci el pazarının gölgesinde kaldı. DOD Satış ve Pazarlama Müdürü Gökhan İncekara, bu yıl yeni araç satışlarında yüzde 15'lik bir düşüş yaşanırken ikinci el pazarında ise yüzde 11 büyüme görüldüğünü söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.