Giriş Tarihi: 15.12.2014

Çok konuştuk, çok şikâyet ettik

Türkiye, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) 2014 yılı 3'üncü Çeyrek Üç Aylık Pazar Verileri Raporuna göre, 370 dakika olan aylık ortalama mobil görüşmeyle (MoU) Avrupa ülkelerine kıyasla en fazla görüşme yapan ülke oldu. Yine aynı rapora göre BTK'ya 1 Ağustos 2012 ile 7 Kasım 2014 tarihlerinde toplam 145 bin 983 şikayet yapıldığı görüldü. Vatandaşlar en çok faturalardan şikâyetçi oldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.