Cuma 26.12.2014
Son Güncelleme: Cuma 26.12.2014

THY'nin yeni markası "We're from Turkey" vitrine çıktı

Türk Hava Yolları (THY), Türk lokomundan reçele, zeytinyağından kuru yemişe kadar Anadolu'ya özgü bir çok gıda ürününü yeni misyon markası "We're From Turkey" altında bir araya getirerek satışa sundu. Yeni markanın tanıtımında konuşan THY Genel Müdürü Temel Kotil, Türkiye'nin güzelliklerini yeni marka altında satmak istediklerini ifade etti. Kotil "Türkiye dünya nüfusunun yüzde 1'ini, ekonominin ise yüzde 2'sini oluşturuyor. Dünyadaki çayın yüzde 10'unu üretiyoruz. Zeytinde dünyada ikinci büyük üreteciyiz. Ülkemiz hep üretmiş ama içeride tüketmiş. 2015 yılı neyimiz varsa yurtdışına satma yılı olsun. Çayın yüzde 10'nun üretiyoruz. Yarısını satalım, yarısını tüketelim. Türkiye çok beğeniliyor. Türkiye çok seviliyor. Türk lokumu,Türk simiti acayip gidiyor. Bu proje ile yabancılar bunları daha kolay alacaklar" diye konuştu. Nar Gourmet Genel Müdürü Samir Bayraktar ise Anadolu'nun çeşitliğini dünyaya tanıtmak için oluşturulan markanın ortağı olduklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.